החום הקיצי מגיע לשיאים חדשים ועמו מגיעה לשיאה גם חופשת הקיץ של ילדינו. הגדולים שביניהם כבר שכחו את תקופת הלימודים וחלקם סיים גם עם הקייטנות. עוד שבוע - ותתפרץ כאן חופשה של ממש בלי גנים וקייטנות ותביא הן אושר גדול והן קושי מסוים.
הגדולה שלי כבר שבועיים במשרה מלאה איתי ואני - איתה. הקטן מצטרף ממחר. גלית נהנת ממלוא תשומת ליבם של שלושת ילדיה כבר חודש וחצי! ואתם - קוראים וקוראות היקרים שלנו - גם נסחפים אני מניחה למערבולת של בילויים, טיולים ופעילויות עונת הקיץ.
לכן החלטנו לצאת לחופשה גם כן. נחזור לפעילות מלאה בבלוג בספטמבר אך אנו נשארים זמינים בדואר אלקטרוני וכן נענה לתגובות ושאלות שיעלו כאן.
אנו מאחלים חופשה נעימה והנקה מוצלחת!
יום שני, אוגוסט 09, 2010
lidia baevsky

