ככל שמתרבים ההפריות במבחנה, כך גדלה אוכלוסיית התאומים בהדרגה. היום אנו כבר מקום רביעי בעולם ביחס לאוכלוסיה וזה כבר אינו יוצא דופן להיות תאום או אמא לתאומים.
אך לצערי, לפעמים המציאות מקשה וגם עדיין הרבה חושבים, וגם חושבות, שזו טרחה גדולה מדי להניק תאומים/ות. הרבה לא יודעים שיש הרבה סיבות טובות, מעבר ליתרונות ההנקה בכלל (הבריאות, הבריאות), למה כדאי מאוד להניק בייחוד תאומים.
| להניק תאומות בפורים זה מצחיק |
יום חמישי, יולי 26, 2012
גלית חלפון

