זה רק נדמה לי, או שאביב השנה הוא אביבי במיוחד? או שהחורף היה חורפי מדי? לא יודעת. אך לפני שבוע, כאשר כל החזאים הבטיחו גשם והתקררות היה דווקא יום נאה, מלא שמש, עד כדי כך שקיבלתי כוויות. כי עם כל הגשמים האלה שכחתי שחייבים לשים קרם הגנה!
אז תרשו לי להזכירכן – אמנם להנקה הרבה יתרונות בריאותיים אך אין היא מגינה נגד קרינה מזיקה. בקיצור, תניקו ותמרחו ותמרחו ותהיו בריאים.
החודש פרסמנו פוסט אורח באתר מניקה עם טיפים על הכנה לפגישה עם יועצת הנקה, הרי כולנו רוצות שהפגישה תביא תוצאות. גם בבלוג שלנו הופיע פוסט חדש שמדבר על השלכותיו של גודש. ובנוסף עדכנו את הפוסט הכי נצפה בבלוג – על מה אסור לאכול לאם המניקה.
אז תרשו לי להזכירכן – אמנם להנקה הרבה יתרונות בריאותיים אך אין היא מגינה נגד קרינה מזיקה. בקיצור, תניקו ותמרחו ותמרחו ותהיו בריאים.
מה הביא איתו מרץ למקום תומך הנקה
החודש פרסמנו פוסט אורח באתר מניקה עם טיפים על הכנה לפגישה עם יועצת הנקה, הרי כולנו רוצות שהפגישה תביא תוצאות. גם בבלוג שלנו הופיע פוסט חדש שמדבר על השלכותיו של גודש. ובנוסף עדכנו את הפוסט הכי נצפה בבלוג – על מה אסור לאכול לאם המניקה.
יום שבת, מרץ 31, 2012
lidia baevsky
