הנה בא לסיומו החודש הראשון של שנת 2012 ואנו ככה חשבנו לעצמנו לאמץ הרגל חדש - בסוף כל חודש להוציא סיכום קטן. אנו מתכננות לכתוב בכמה מילים על הדברים שקרו לנו כאן, במקום תומך הנקה, להזכיר מה פרסמנו (אם בכלל) בבלוג וגם להיזכר במה שקראנו החודש שהיה שווה את הקריאה.
ינואר 31, 2012
סיכום חודשי - ינואר 2012
הנה בא לסיומו החודש הראשון של שנת 2012 ואנו ככה חשבנו לעצמנו לאמץ הרגל חדש - בסוף כל חודש להוציא סיכום קטן. אנו מתכננות לכתוב בכמה מילים על הדברים שקרו לנו כאן, במקום תומך הנקה, להזכיר מה פרסמנו (אם בכלל) בבלוג וגם להיזכר במה שקראנו החודש שהיה שווה את הקריאה.
יום שלישי, ינואר 31, 2012
lidia baevsky


